środa, 8 września 2010

illy



Dzisiaj skończyła mi się moja ulubiona kawa, a mianowicie illy. Natchneło mnie to do podzielenie się z wami moimi refleksjami na jej temat. Kawa ta pochodzi z Włoch i jest wytwarzana tylko w jednej mieszance, składającej się z samych ziaren arabiki. Kawy różnią się tylko stopniem palenia i formą w jakiej jest sprzedawana. Są to: kawa w ziarnach, mielona pod espresso, mielona pod mokę, saszetki ESE i kapsułki iperEspresso. W naszym domu najczęściej gości średnio palona illy zmielona pod mokę za to w pracy wybieram opcję espresso. Kawa pakowana jest w osłonie specjalnego gazu który powoduje że kawa wolniej wietrzeje i dłużej utrzymuje wspaniały aromat. W smaku illy jest bardzo delikatna i pozbawiona goryczkowego posmaku, a także kwasowości. Jak dla mnie to nawet wyczuwać słodkie posmaki. Moim zdaniem to najlepsza kawa jaką można dostać na wyciągnięcie ręki w różnej maści supermarketach.

Firma illy poza produkowaniem kawy, zajmuję się jeszcze produkcją ekspresów do espresso pod marką FrancisFrancis, w której bardzo podoba mi się retro futurystyczny wygląd. Poniżej przykład:



Polecam ich stronę internetową, gdzie poza reklamowymi tekstami można poczytać o parzeniu i historii kawy www.illy.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz